Powered By Blogger

05 July 2012

Tahniah . . .

Bismillahirahmanirrahim..
Assalammualaikum wahai putera puteri dan salam 1Malaysia special buat warganegara Malaysia. 
Nasionalisma sebentar.Hihii. Nampak title besar itu bukan? Yeah..seungkap tahniah hanya aku ucap pada diri sendiri walau aku tahu aku antara blogger yang lambat untuk terjebak dalam dunia blogger yang makin dahsyat ni.Fuhh.. Okay,selama beberapa hari aku sibuk mencari masa yang sesuai untuk menghasilkan blog,dan hari ini aku temui harinya dan ceritanya sekarang aku pun happy.Alhamdulillah ^_^
Sila beri kritikan untuk blog ini yeah sekiranya seperti ada sesuatu yang tidak kena.Hiwhiw*

P/S:Terima kasih kepada kawan saya yang sangat lah baik keperibadiannya kerana sanggup meleleh kan 
peluhnya untuk tolong saya menghasilkan blog.Jasa mu tak aku lupa okay (:

1 comment:

Unknown said...

haha tahniah faizah ;) ikhlas membantu. sayang kau faizah <3 friends forever.